3 August 2011

Tak baik lah !

Yauu ,salam^^

Entri : Tak baik lah !


Weyh korang . Cuber korang pikir sikit . Sekarang nih bulan ape? Ramadhan kan ? Boleh ke kite kutuk sesaper? Tk boleh kan ? Tpi engkau nih...asal kaurang kutuk aku and uzma ? Ngada2 kan ! Kauorang dah tk boleh kata ape2 sbb semua bukti kau kutuk kiteorg dah ade kt tgn aku ! Nih bukti2 nya :

Azaria :  Divya , apa yang ''Shahirah'' 2 copycat kau ?
 Divya : Dia tiru aku perkataan 'yar' 

[ Bila maser pulak aku amik perkataan 'yar' tuh...Yau ade lah kn ?Korng pun dah slalu bcer blog Scha , ade Scha tules perkataan YAR ? Tk bkn ? ]


 Dialog AIN DAN AZARIA

Ain : Kau anggap Scha bestie kau ke friend ke enemy ? Ke FRENEMY ?
Azaria : Frenemy . Tp aq nk try jauhkan diri aq daripada ''Si Scha'' 2 !
Ain : Ouh...Nnti masa rehat kita buat mcm semalam ke ?
Azaria : Tak nahlah , sbb kan nnti PK1 complain lagi psl bersidai tepi kelas .

Azaria : Divya ,kau tahu  x ape kene ngan azmatul 2 ? Sbb tadi mase dye sampai , muke dye
mcm muke org tngah mrh jer & slalunye dye akn tgur aq / nisa'
Divya : Dia kejap mental kejap x mental (Pelik ) 
Azaria : 2 aq tahu tp ape kene ngan si Matul mental 2 ? muke monyok n cara dye ambil kertas ain pon mcm dye benci kat ain .
Divya : 2 lah aq pon x tahu .


Ya Allah ! Ape kene dgn korang nih ? Yg divya tuh satu hal , yg si AZARIA tuh , dh lah budak ISLAM ,dh thu tk boleh kutuk org , kenape lah kau degil sgt .. Ni bukan kutukan ya , ini kebenaran . Yg gmbr akhir skali tuh , kan ade symbol kurungan yang ade tules ' ( Pelik) ' tuh mmg Divya yg tules , bkan aku .

TAGGING : Ain , Uzma , Divya and Azaria 

No comments:

Post a Comment