18 August 2011

Mencuba kot..

Photobucket


Heyy , mlm nih Scha nk bgithu yg Scha nih mencuba kot nk berbaik dgn kwn lama yg selalu bergaduh...Nk thu saper ? Tk nk ? Hermm , tkpew lah tk paksa pun sbb Scha pun tk nk bgithu korg , hahaha *ape yg Scha merapu nih? 

Hahaha , udah udah ... Tk penting semua tuh , yg satu lagi ni pulak , aku pressure betul lah dgn si 'SABRINA' tuh . Don't know why . HAHAH , speaking tk betul tuh . Heee ~  Hermm...Time tuh ade latihan koir kelas 5 AMANAH , then , kteorg , nyanyi2 lah mcm biasa . Then , tetibe , cekgu tnye pasal STEP . Pastu , tetibe jew dorg semua tunjuk Scha suwoh wt kan step utk dorg . Sbelum nih, Scha dh bgithu dorg semua buat dlu gaya masing2 , tpi si Sabrina tuh rungut macam nih ,"Eii tk yah lah...Nnti lambat lah ..". Haish , aku thu lah yg kau tuh ketua koir 5A  , tpi engkau pun tk membantu . Heishh ! Then , bila dah wat gaya siked2  , dia rungut lagi , " Ishhh , acik gerak kanan kiri kanan kiri jew ..! , wat lah step lain.." . Haishh , Scha pun dh bengang , Scha truss ckp mcm nih ,"Kau nak merungut , kau ade step ke nk suwoh org tuka ! Klau kau nk merungut tpi ade step nk digantikan , boleh lah gak aku terima . Nih , nk tuka , tpi tkde idea . Kau ingt aku pun ade idea nk wt gaya semua nih ?! Hish ! " . Then , ckgu suwoh semua org senyap dan berlatih lagi ..Hish , pressure betul aku dgn Si Sabrina tuh .

-Scha-



No comments:

Post a Comment