19 June 2011

Budak kerek !

Hyepp , salam^^

Entri : Budak kerek tk sedar diri !



Weyh bdk , kau ingt kau bgus sgt ke menari ? Weyh, kau tuh bdk kerek arh weyh. Klau kau bagus , dan kater kau pun boleh wt , cer kau nari sket kt dpn mate aku tarian kazastan ,
kau boleh hafal step kazastan dlam mase 4 hari ? kau boleh ?Aduh kau nih ,ckp tuh berpade pade arh weyh. aduhhh , aku mmg tk puas hati dgn budak kerek mcm kau ! Kalau aku jumpe kau , kau siap arh weyh ! Aku akn ingt ayt2 yg kau kutuk aku .


" shahirah tu berlagak gile , setakat menari tu, aku pun bole "

Weyh , kau tk penah rase mcm mne nari tarian kazastan , so kau tk thu mcm mne keperitan nk hafal step tuh dlm 4 hari . Weyh , aku sorg jew dlm grup tarian tuh kene hafal dlm 4 hari, bdk2 yg len boleh hafal dalam 1 MGGU SEBELUM AKU MASUK GRUP TUH . Weyh , otak tuh berfungsi sket arh weyh , kau ckp mcm tuh , cuber kau bygkn kau jdi aku . APE PERASAAN KAU ? Kalau kau tk raser ape2 , kau mmg tk berhati perut ! Muke manusia , tapi hati serupa macam haiwan ! Kau kene ingat peribahasa yang aku bgi kat kau !

Saper org tuh , namer dia NOOR IRDINA BINTI ABDUL RANI !

*Sorry mencarut . Tpi aku mmg ngaku aku nih panas baran biler ade org wt mcm tuh .

No comments:

Post a Comment